زیرمجموعه چیست؟


کسانی که ازطریق شما در سایت های کلیکی عضو شده اند.شما درهر سایتی عضو شوید نام کاربری دارید که اگر دیگران با این نام کابری شما (که درقسمت “معرف” فرم ثبت نام است) عضو شوند به عنوان زیر مجموعه مستقیم شما شناخته میشوند.



**********

در کل کسی که توسط نام کاربری شما عضو شود زیر مجموعه مستقیم و همیشگی شما شده وبه ازای هرمبلغی که روزانه درآمد کسب کند, به اندازه ی نصف (معمولا نصف) آن به شما سود تعلق میگیرد. دقت کنید که این سود را شرکت تبلیغاتی به شما میدهد و از درآمد آن شخص نیست و ربطی به درآمد آن شخص ندارد ( این کار را برای افزایش رونق وکسب مشتریه بیشتر انجام میدهند) یعنی شما چه زیر مجموعه کسی باشید و یا کسی زیرمجموعه ی شما باشد فرقی به حال خوده شخص نمیکند پس نگران نباشید که شما خودتان زیر مجموعه ی چه کسی هستید.


مهمترین و اولین نکته ای که باید همیشه در کسب درآمد از اینترنت و سایت های کلیکی به آن دقت داشت این است که درآمد اصلی شما از کلیک های زیرمجموعه مستقیم شماست، نه کلیک های خود شما. شما اگر روزی 5 تا آگهی 20 تومانی هم کلیک کنید، می شود ماهی 3.000 تومان. ولی اگر بر فرض 150 زیرمجموعه مستقیم کسب کرده باشید که هر کدام روزی 4 آگهی 6 تومانی کلیک کنند، می شود ماهی 108.000 تومان. پس حتما باید زیرمجموعه کسب کنید. در ادامه ی این مطلب، نحوه جذب عضو مستقیم هم آموزش داده شده است. لذا هنگام عضویت، اینکه برای کلیکی که خود شما انجام میدهیدچقدر می پردازند اهمیت خاصی ندارد، باید دقت کنید که از کلیک عضو مستقیم چقدر عایدتان می شود.

**********

افرادی که شما دعوت کرده اید و معرف آنها هستید، زیرمجموعه مستقیم شما هستند. اما زیرمجموعه های اجاره ای هم داریم.افرادی که درابتدای ثبت نام بدون معرف عضو شده اند رامیتوانید به مدت یک ماه خرید تا سود حاصل از کلیکی که آنها میکنند به شما هم برسد…

**********

درست است که با اجاره ی زیرمجموعه های اجاره ای می توان بدون زحمت درآمد داشت، ولی درخرید آنها نباید عجله به خرج داد. اولین گام پس از عضو شدن باید تلاش برای جذب زیرمجموعه مستقیم باشد. زیرا بجای اینکه 67.500 تومان برای اجاره یک ماه 250 زیرمجموعه اجاره ای هزینه کنید و آخر ماه تنها 22.500 تومان درآمد داشته باشید، با کسب تنها 150 زیرمجموعه مستقیم میتوانید 60000 تومان درآمد داشته باشید و با توجه به اینکه شما در 8 الی 9 سایت عضو هستید 8*60000 میشود 480000 تومان در ماه تنها بایک ساعت در روز

**********

دلیل اینکه به بعضی از این شرکت ها با سقف درآمد کمتر، رتبه بهتری داده شده این است که اولا این ارقام سقف درآمد است، نه درآمد حتمی. ثانیا همچنین سابقه و کیفیت پشتیبانی و سرعت پرداخت جزو امتیازات با ارزش شرکت های با رتبه خوب هستند. در انتها تاکید می کنم که این شرکت ها را از میان تعداد زیادی سایتهای کلیکی انتخاب کرده ایم و در عضو شدن در اینها شک نکنید.

**********
صدها سایت کلیکی وجود دارند ولی فقط تعداد کمی معتبر هستن.

**********
کسب درآمد ازاینترنت وسایت های کلیکی و…. کاری زمانبر است پس عجله نکنید.

**********
ما معتبرترین سایت های کسب درآمد رامعرفی کرده ایم ولی در هرصورت انتخاب با شماست.

**********
بعد از ثبت نام وقت را از دست ندهید و با دعوت دوستان خود به این کار آن هارا عضو مستقیم خود کنید.

**********
این یک کار دانشجویی است زیرا اکثر دانشجویان نمیتوانند در جای ثابتی کار کنند.

نام کاربری اینجانب در تمام این وب سایت های PTC این عبارت است می توانید هنگام ثبت نام آن را در محل نام معرف وارد نمایید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.